Blue Monday? Wij helpen je!

15-01-2018    10:26   |    Goedemorgen

Vandaag is Blue Monday, de meest depressieve dag van het jaar. Maar Goedemorgen zou zijn naam verloochenen als we daar niet iets aan zouden doen. En wat werkt er nu beter op een deprimerende dag dan grappige dierenfilmpjes? Sterkte vandaag!


Reacties (1)

Woody at 02.10.2019

Ja en nee, eens dat de consument benaderen voor de verkoop weinig zinvol is. Maar wat wel zinvol is om de consument te naderen om te leren en begrijpen zodat je als teler(sverenigiging) de juiste dingen doet. Retail en food service geven maar weinig info terug en om een goede partner te zijn voor deze klanten is het belangrijk je te verdiepen in de klant van de klant: de consument. Strategische partners die retail en food service willen ontzorgen investeren ook in de vertaling van consumentenwensen naar productontwikkeling en inrichting van de productie. Dan kun je met innovaties komen waar retailers zich mee kunnen onderscheiden want één van de zorgen die ze hebben is hoe ze zich kunnen onderscheiden ten opzichte van de andere retailers en andere plekken waar de consument koopt. De concurrentie is stevig. Woody Maijers, lector voedselketens hogeschool Inholland

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Welkom in de studio!

De studio van Paprika Tasty Radio heeft een kleine restyling ondergaan. De wand is vanochtend voorzien van een...